Thursday, June 18, 2009

N-TV.DE czu perdis suain archivoin de la fórumoi ?

Cze „eulenspiegel news: http://eulenspiegel-news.eu
(acceptas respondoin al entragjoi; cai constonelqe alprensa-communicoin oni povas publigi tie)

N-TV-DE czu perdis suain archivoin de la fórumai ?

:| Carai rodysinjoroi,
Jam proje, en ánnuoi 2001 cai ecposte praesentis mi la themon de la desaligo maraqvaes cze n-tv.de, la fórumai, diversa-loqe.
Nyin n-tv.de fórume collapsis; taute mi ne plu conlaboris jam ec de ánnuo 2005. Montridsis, qve áliai contribujuvoi plus mi sole pri-mocatiz pro nostra subtén al la maraqva-desaligo como una idea bona por crome povi solvi la problemoin de la fugjuvoi el zonai de guerra, exp. en Medzo-Orientuja. La tuta Sahara est aperta por utiligo de la energío solara cai cze shiai oríoi oni povas tre bone recevi aqvan el la mar agrare tygan. -

Nyin mi legis qve n-tv.de por semainoi czessis la forumadon, probable ancau cziuj archivoi de n-tv.de alnihilatas.
Do vi povas me credi, qve tio mornigas onin. Czu vi povis salvi - pri la them de desaligo maraqvaes - iujn insertoin cze n-tv.de/fórumai (exemple de mi: hdito, resp. bluaMauritius, resp. bluaMauricio) el tiu tempo ?

-- Cun salutoi Lingunae, ---hdito ~*~

No comments: